• OMX Baltic−0,58%260,94
  • OMX Riga0,3%889,84
  • OMX Tallinn−0,36%1 685,83
  • OMX Vilnius0,01%1 003,14
  • S&P 5000,28%5 718,57
  • DOW 300,15%42 124,65
  • Nasdaq 0,14%17 974,27
  • FTSE 1000,3%8 284,55
  • Nikkei 2250,57%37 940,59
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%103,56
  • OMX Baltic−0,58%260,94
  • OMX Riga0,3%889,84
  • OMX Tallinn−0,36%1 685,83
  • OMX Vilnius0,01%1 003,14
  • S&P 5000,28%5 718,57
  • DOW 300,15%42 124,65
  • Nasdaq 0,14%17 974,27
  • FTSE 1000,3%8 284,55
  • Nikkei 2250,57%37 940,59
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%103,56
  • 03.08.15, 12:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Baltika e-poe müük kasvab jõudsalt

Baltika teatas oma juulikuu müügi, mis kasvas eelmise aasta sama ajaga võrreldes 2 protsendi võrra 5,049 miljoni euroni.
Baltika müügitulu kasvas
  • Baltika müügitulu kasvas Foto: Raul Mee, Äripäev
Jaemüük suurenes Eestis 19 protsenti, Lätis 1 protsendi ja kogu Baltikumis 8 protsenti. Leedus vähenes jaemüük 2 protsendi võrra.
Venemaal vähenes müük rublades 15 protsenti. Eurodesse ümber arvestades kukkus müük aga 39 protsenti. Suuresti on eurodes müüki vähendanud seega rubla odavnemine eurosse. Müügipind vähenes Venemaal 24 protsenti.
Baltika konsolideeritud jaemüük oli juulis 4,566 miljonit eurot – võrreldes eelmise aasta sama perioodiga oli kasv 1 protsent.
Juuli lõpu seisuga oli ettevõttel kokku 131 kauplust, mille hulgas on ka 27 frantsiisipoodi erinevates riikides. Baltika enda opereeritavate kaupluste kuu keskmine müügipind vähenes eelmise aasta juuliga võrreldes 2 protsenti.
Hulgimüük kukkus 3 protsenti. Suure kasvu tegi aga e-poe müük – kokku müüs Baltika interneti kaudu 273 protsenti rohkem tooteid.
Seitsme kuu kokkuvõttes ulatus kogu müügitulu 30,55 miljoni euroni, mis tähendab eelmise aastaga võrreldes 1,5protsendilist kasvu. Jaemüük kasvas Baltikumis 4 protsenti, aga langes kokkuvõttes 3 protsenti 26 800 euroni. Hulgimüük oli 3,12 miljonit eurot (+44 protsenti) ja e-poe müük 0,573 miljonit eurot (+249 protsenti).

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.09.24, 14:27
Regiooni suurim jätkusuutlikkuse festival Impact Day toob kohale tõelised tipptegijad
10.-12. oktoobrini leiab Tallinnas asuvas Põhjala tehases juba kolmandat korda aset jätkusuutlikkuse festival Impact Day, mis toob erinevatest maailma paikadest kohale oma valdkonna tõelised tipud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele